vrijdag 30 november 2007

Grip on me - part 1

Nou, alles is ingespeeld. Ik heb uiteindelijk 2 distorted gitaarpartijen ingespeeld, een clean gitaarpartij, een akoestische partij, een baspartij en de zang uiteraard. Het geheel is nu nog even snel afgemixt en gemastered, maar het klinkt nu al vet! Ik ga volgende week denk ik even m'n tijd nemen om het een en ander te eq-en en dan zal track 1 van The Godan Project online gezet worden.

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar mijn gear:
- Yamaha RBX270 basgitaar (opgenomen via DI, wegens geen zin in slepen met basversterker);
- Godin gitaar (type onbekend voor mij);
- VOX DA15 gitaar amp;
- Boss Mega-distortion;
- Drums worden gemaakt met EZ-drummer via VST instruments;
- Phonic Helixboard 18 firewire;
- Audiotechnika AT2020 mic;
- MXL 900 mic;
- een of ander goedkoop akoestisch gitaartje;
- Cubase SX3.